slide show

2 0 1 0

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, massa saker!

2. Höll du några av dina nyårslöften?: ja, mitt nyårslöfte var att sluta bita på naglarna och komma in på de gymnasiet jag sökt och det har jag lyckats med! :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej

4. Dog någon som stod dig nära?: nej och det är jag glad över!

5. Vilka länder besökte du?: finland/åland (kryssning), estland/tallinn (kryssning) & spanien/gran canaria

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: japp, massor med saker!

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: alla sommarmånader, oktober var helt okej också!

8. Vad var din största framgång 2010?: ingen aning, haha?

9. Största misstaget?: hmm.. vet faktiskt inte?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: ja, skadade mig på en vass poolkant, hur man nu kan lyckats med det?

11. Bästa köpet?: alla skor! nej jag vet inte..

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, utan tvekan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: yesbox!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: oj, jag vet inte, memories med david guetta kanske.. och iyaz - solo, så härlig låt..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: samma som jag brukar tror jag väl.. lite gladare kanske! =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?: samma som förra året - rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: suttit hemma och ruttnat bort typ, haha!

18. Hur tillbringar du julen?: hemma med familjen

19. Blev du kär i år?: ja.. lite tror jag.

20. Favoritprogram på TV?: the hills, disaster date mfl

21. Bästa boken du läste i år?: bellas egoboost, grymt bra bok

22. Största musikaliska upptäckten?: david guetta, taio cruz, kelly rowland, ke$ha och massa andra

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: mini-pc :D

25. Något du önskade dig men inte fick?: ja, new york resa haha ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: var i skolan, haha kul.. nejmen åt tårta eller bakelse (kommer inte ihåg haha) och hade det väl trevligt..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jadå!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: enkelt men snyggt.. leggings har varit en stor favorit och skjortor.

29. Vad fick dig att må bra?: vänner, musik..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: haha vet inte?

31. Vem saknade du?: oj, väldigt många. bl.a mina syskon som bor så långt bort..

32. De bästa nya människorna du träffade?: mina nya kompisar på gymnasiet =)

Rumah Dijual

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: