slide show

101218

Ska möta mamma om 45 minuter, vi ska kolla på de nya tapeterna i nya lägenheten, jag har new york-tapeter på väggen (fondvägg då) så det ser säkert ursnyggt ut! men jag sitter i pyjamas och äter frukost så jag kanske borde skyna mig lite nu va.. hörs sen!



bildrepris.. igen!

j o h a n n a

sv: Okej, kul att höra. Funderar ju som sagt på en! Vad har du för planer för dagen? Btw, fin blogg!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

söt!

MATILDA

Åh tack!

Ah okej, tack för resetipsen :D



Säkert jättesnyggt med new york-tapet!

miicka

fin blogg :)

anna :)

otroligt fin blogg du har! :)

hur många unika besökare ungefär per dag? :D

carro

jaa dem är snygga :)

Alina

söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: