slide show

Vilken färg ?



Blå eller rosa..? ska kolla på en imorgon och kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja, haha beslutsångest som vanligt.. ;)
amanda

svar; a jag vet, hah :D



jag tycker nog rosa, :D <3

Jillou:)

Det är ett svårt val.. Båda färgerna är väldigt fina. Men jag tror nog att den rosa är finast ändå :)

Emily

Svårt val! Jag skulle tagit mörkblåa.. Men testa o se hur dem är i verkligheten ;)

PrisciLLa

sv: du borde verkligen göra det :D



Den rosa ^^

amanda - vardag & foto

sv: tack detsamma :)

linn

svårt att välja tycker jag också,men skulle valt mörkt blå nog.

matilda

Är dom köpta på gina? :D

Felizia Höök

blåa

j e n n i f e r

blå utan tveka:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: