slide show

Trött, sliten, seg..

Jag vet det är rätt tidigt men jag är verkligen dödstrött.. har sovit nästan lika mycket som jag gör på 1 natt de senaste 2 nätterna (vilket inte är så konstigt eftersom vi har varit på kryssning) så jag säger godnatt nu!

btw.. så dör jag lite smått pga att jag har gjort illa min stortå, vet inte hur och vad jag har gjort men det är typ ett sår brevid nageln som gör sjukt ont.. kan knappt gå haha. jaaa ni ville säkert veta det..





Min söta sov t-shirt, haha
FOTOGRAF Anton

hah precis samma som du ;)

Emma-FOTOBLOGG

Okej,var det bra?:)<3

Jenny

HejsanSvejsan ! :)

Vilken är din favoritklädaffär?

m a t i dl a

sv' jadå :D

L I N D A

sv: skönt :) jag e också jätte trött, men ska nog inte lägga mig ännu ;) just nu sitter jag och chillar till the fray dom e så bra :D

Jenny

okeej :)

har du haft en fin dag då?

L I N D A

sv: jarrå :) happiness e bra också :)

Jenny

okej va bra :)

jaa min dag har varit toppen (y)

vad har du gjort då?

L I N D A

sv. tack så mycket! :))

Den är skit braa iallafall ^^

I S A B E L L A

Grymt fin blogg!



sv; tack så mkt söta du(A)

Anonym

jaa självklart!

Anonym

hej sötis=)

Jag hade uppskattat att du röstar på mig. De enda du behöver göra är att; gå in på http://ladyumbrella.blogg.se/ och rösta på mig (ivvikivvi.blogg.se):) hade varit skoj för har aldrig varit med om sådant:) kramis

crem - music & a bit of fashion

sv: Härligt:)

jessica

allt bra idag? :)

Sofie'

Fin blogg :)

allt bra med dig? ^^

R e b e c c a

Snygg är du :D

Angeliqa

svar: håller med dig! :) händer idag?



kram

MYMiC

så söööööööt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: