slide show

Svar på tal - gymnasium

Det var några som undrade så tänkte svara på de i ett inlägg. jag ska börja på realgymnasiet med inriktning stylist i västerås och den 23:e börjar jag. (nervös!!) det ska bli rätt kul tror jag, är ju intresserad av smink, hårstyling osv.. är det nån som börjar på samma (i västerås också) så säg till! ;)

LISOU

hehe, hur är det med dig ikväll då? :)

philippaanderssons - never back down ☮

sv: jo, det är lite synd faktiskt. men det är lätt värt det :)

JuliaOfSweden

Hejj Sötis ;*

Skit söt blogg, kika gärna in på min ;)

Vi kan kanske följa varann via bloglovin ?

Kram // http://JuliaOfSweden.webblogg.se

linneahilje

Nu är inlägget uppe ;)

Lanah

Vad roligt det låter! Hoppas du blir en stylist i framtiden då. :-)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, vad kul :D



SV; fusk! :O

LISOU

härligt :)

jo det är bara bra!

MATILDA ROSQVIST

Hehe =)

Mandii

sv: Nej, blev lika chockad dom du!

sofia

jag har haft löshår flera gånger förut :)

[Foto & Vardag]

spännande :)

eellaaa

Gud vad kul det låter :D

Lycka till tjejen!



Tack så mycket :)

C ♥

allt bra med dig?

Frida

Sv: tack! :)

Karri♥

Ohh vad roligt att börja på realgymnasiet!



kramar^^

Mysiseen !

sv: Japp, asgott :D <3

LISOU

absolut :)

christina

sv: jaa, jättegott :D

ida

http://iddas.blogg.se/2010/august/entry-89927050.html

ställ några frågor på min frågestund :)

Amandadenbästa

sv:

dom är super sköna :D

sofia

hehe ja :)

Jessica

ååh va kul! :D

Veronika

Tack sötnos =)

tove

ja de var riktigt gott ;)

Anonym

tack du<3

E M M A

sv: jaa det gör dom verkligen ;D

haft en bra torsdag? :)

LISOU

kanske ska hem till ett par kompisar till mina föräldrar och äta och så! dudå?:)

LISOU

okej, mys! :)

caruline nilssun

Vad fin blogg du har! Kika gärna in på min! :)

Ha det super!



PS. Vill du ha fler besökare? klicka på denna länk och du får garanterat fler läsare! :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89

Sara

SV: haha lätt! den ör typ längsta reklam serien oxå :P

Emelie

sv; Tack:)

allt bra?:)

LISOU

hehe :-)

fia

den är så jäkla bra =)

MOAA

SPÄNNANDE , hoppas det går bra!

kram

fia

absolut värd pengarna=)

Ida

svar: haha, det är nog en av dom bästa han har gjort :)

Ebba

Sv: ooh har du?! hur var det? var det varmt? ;D (Y)

Linda - ndaiL

va kul

Ebba

Ooh ja det är nog varmt hörde att det skulle vara runt 35 grader elr nått sånt! :D

Ja jag tittar GÄRNA! :D

Ebba

oooh men gud vilka fina bilder! :D

Kanske är värt att ta med system kameran?! ;D HAHA(Y) Blev du brrun då? haha

Ebba

Haha nja inte till strandek kan du nog ha lite rätt i! :D ooh toppen då blir jag lite brunare iaf! :D vart var du? :D

Joanna

SVAR: hehe ja :)

EEMMAAH

Bra gissat men tyvärr fel, det var gladiatorsandaler;D

Linda - ndaiL

Gonatt!

moa

Vad tycker du om kräftor? Jag är vegetarian så jag mår illa av det :)

moa

sv:

tack :)

sjukt fin blogg har du!

och du är otroligt söt!

Sandra Ackefjord ♥

Jag börjar om 4 dagar på gymnasiet, GAAAAAAAH ;ooo

Mizuki <3

ah kan fatta om du e nervös, jag ska inte börja gymnsaiet förrän om ett år men börjar ändå bli rätt taggad för det haha X)



sv; awwh tack så mkt ! ^^

Malin Sundin

gud vad kul, visste inte att det fanns en sån linje :)

EBBA

Låter kul!



- Jaa. Absolut :D

Rebecca

sv:tack :)

Fröken M

Tack ! jag brukar aldrig vinna något så nu väntar jag med spänning på att få se vad som fannsi den där glass påsen =) Ha en toppen dag ! kram

Linda - ndaiL

Gomorron!

Jessica

Vad är deras hemsida så man kan kolla vilka linjer som finns och vilka städer? =)

alva

Fin blogg! Hur är det i dag då?

alva

SV: allt är bra hos mej!

Matildaz

Låter som en rolig utbildning:)

Anna

Har hört om den här utbildningen, tror att den finns i Borås (eller skulle öppna) eller om det kanske var fitness och spa program, jag kommer inte ihåg ;) Oavsett så låter det superroligt! Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: