slide show

Sommarlovs-resumé del 2

1/7:



Var på rix fm festivalen

2/7:



De här gjorde mig glaaaad :D börjar på måndag btw, nervööööst!

3/7:





Solnedgång, 1:a bilden är helt oredigerad..

4/7:



Chillade på balkongen i min schnygga oboy t-shirt, haha..

6/7:



Började få lite färg.. (nu börjar jag bli blek istället, inte bra..)



På kvällen/natten.. osminkad osv

10/7:



Jasmine den lilla tjuven snodde min stol.. men det är ok, vi delade platsen thihih

12/7:





Fotade lite på kvällen



Chillade i simhallen med amanda ♥

14/7:



Påväg till da huvudstad



Påkvällen badade vi i havet, underbart!! 25 grader i vattnet



Badat



Jag var inte den enda som badade, min kusins hund gjorde de också (; så söööt

15/7:



Åkte båt i sthlmsskärgård, så härligt



Sen flyttade vi närmare stan, närmare bestämt till södermalm.. fan vad jag trivdes där!!

16/7:



Heldag i stan, köpte bl.a tröjan på bilden (från topshop)



Köpte också ett par wildflower by kenza skor, älskar dom! något stora men vafan 37 fanns inte och var tvungen att ha dom, hihi



Glad chey in stockholm

17/7:



Shoppingdag igen.. vill ni se allt jag köpte så gå in i shoppingkategorin (btw, h&m på götgatan är lätt den bästa h&m affären jag varit inne på, dom hade massor med grejer som jag inte såg på h&m inne i stan.. gå in där!)



Outfit

21/7:



Tog lite egopics

24/7:



Vädret sög så jag myste inne i min mysiga hoodie från bikbok..



Beställde lite kläder från h&m.. ett par leggings har kommit förresten, ska visa dom lite senare idag eller imorgon ;)

27/7:



Outfit ;) drog till västerås och sov över hos emelie



Vi chillade i parken



Drack en god (men dyr) vitamindryck



Shoppade lite.. inget speciellt sådär

28/7:



Fick hem ett paket från nelly som innehöll dessa ursnygga skor



Och en mysig mjukisdress



Kul väder..





Några favoritskor.. :)

C ♥

ja låtarna är verkligen grymma! vad mycket du gjort i sommar :)

maria kraft

sv: tack :)

Tiina

sv: jo ;)



Fin blogg!

härliga bilder!

Sanne

verkar som du haft en bra sommar :)

sv: tack!

petra

sv; tack! :)

Felizia Höök

nice :)

♥ Felicia ♥

ja visst är de :(

åh gillar hoodie'n från bikbok,

hur mycket kostade den? :D

Johannahtuolja

Nu har jag en vinnare i veckans blogg. Kika in, och kolla om just du vann! =) Ha en bra dag!

Mikaela

Ja :D

NATHALIE

aa den låten är skön :)

Anonym

jättefina bilder!:D

taack btw ;D

jennie

/

lovisa

sv: tack:) från ett företag i usa. snygga skor!

senada

jadå, haft en bra dag? :)

malin

Lycka till på Stylist!

Sv: Dec-juni ska jag och 3 kompisar bagpacka i Thailand, Vietnamn, Laos, Malaysia och Bali :)

Vonna ♥

SV: Ja visst är han =)

Anonym

Låter som att du har haft en bra sommar ;)

Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg om du har några minuter över och se efter om den är något för dig, kanske är den det kanske inte :)

kramis! ^^



www.thestoryofsofia.blogg.se

c l a u d i a [MODE]

söt hund! :)

& härliga bilder!

Maria - mode, outfits & inspiration

Vilka snygga grejer!

sv: ja, det gör hon verkligen :)

jennifer

kul att du kom in där du ville:D:D

Maria

Ja det är sant, det ska absolut vara rätt saker för att det ska matcha :) många fina och intressanta klädköp du gjort i sommar!

Jasmine

svar: Tack sötis! :)

nattiz ♥

sv: Tack så mycket! Desamma till dig :D

kram

josefine

tycker du om mina bilder som är knäppt med en kamera för ÅTTIOTUSEN!?

känns som om man har en del att lära va? ;)

josefine

svar på kommentar;

ja börjar oxå på måndags :D

Emilia

sv: Haha, självklart!



Ser ut som om du har haft en härlig sommar, stämmer det? :)

jenny

vart köpte du mjukisdressen? :)

julia

fina bilder, gud va mycket snyggt du har köpt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: