slide show

Shoppinglista..







I wanna be a billionaire so f*cking bad..
SANDRA-EN BRA BLOGG!!

i wanna be a billonaire so fucking bad här med haha :)

Anonym

SV: Ja, jag tycker det :D

nicole

sv: 49,50 på H&M men där var det slut så jag köpte det för 69 på kicks :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ALMA.

sv: ellerhur? :d

Emma

Smart att skriva en inköpslista! Här handlar man annars bara en massa impuls-saker ;D Haha

LISOU

tack så mkt. :)

Ida

Söt du är ! :)

EEMMAAH

Hahah okej;)



Jag vill oxå shoppaa:o

isabella

sv: tack så mycket! :)

LISOU

absolut :) med dig?

LISOU

härligt härligt. :)

nicole

sv: samma här :)



/Shoppaholly

Jasmine

svar: Tack så mycket! :)

Caisa

sv: det vet jag inte hur det funkar jag har bara hört att detta ska va bättre :D

sara

visst är den? :)

jennifer

oj vad mycket :D

sara

hoppas det sj+

Julia

vilken skola har du valt till gymnasiumet ?:)

LISOU

åh, gud, din shoppingslista får mig att vilja shoppa :D

Linnéa

Sv: javisst! Söt du är & fin blogg du har! :)

sara

sv: oki :)

l a b i i o s r o s a d o s ♥

Jag vill också vara miljonär!



svar: ja, eller hur!:D skulle vilja ha alla, men är fattig typ:/ allt bra med dig?^^

Caisa

sv: as enkelt :D

LISOU

haha :)

l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: ja, eller hur:D

det är toppen me dmig, har du haft en bra dag?:)

l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: samma härm har du gjort idag då?:)

LISOU

jag ska väl till skolan :p dudå?:)

Emelie - EMELIESPLACE

det var inte lite saker som skulle inhandlas :P

isabelle

kolla gärna in min bloppis!



http://kladgarderoben.blogg.se :)



Kram

Christine

Oj listan va inte kort direkt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: