slide show

Seriöst



För 1 år sen.. vad tänkte jag egentligen när jag färgade mitt hår såhär?! haha seriöst..
Cissi

okok :)

pauline♥

jaa älskar bälten och kedjor:D

amanda

hur är de med dig ?:)

Filippa

Jag tycker rött är snyggt!

Sofiiiie

allt bra?

Robert Nehmé

Det var skitgott:D

amanda

okej samma här!:)

Förlåt för sent svar, allt bra ?



ta dig en titt på mitt senaste inlägg, va iofs ett tag sen jag skrev de, men uppdaterade om de nyss hehe..



kram

EEMMAAH

Hahah:)



Cool hårfärg ju!

Deniesé

sv: Tack så mycket! :)

MATILDA ROSQVIST

fint med lugg =)

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha ja :)

Jennifer

Jag tyckte den där färgen var riktigt cool =P! kram

Felicia

Jag tycket håret var fint :)

Jessi Fox

vadå jag tyckte du såg ball ut i den där frisyren och färgen!! vad ajg inte tycker är ballt är censuren ;D

Therese Ejenstam

Allt bra?:)

Linda [Foto & vardag]

Jag tror du tänkte... att det var grymt snyggt, för det var det verkligen! :D



Sv; Åh tack så jättemycket! Hoppas du får en härlig dag! :)

c.

sv: hihi :)

händer idag ?

Erica

SV: Okej, jag har inget bestämt

Amanda

jag tyckte dt va skitsnyggt=)

Nilshedda

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: