slide show

REPEAT



Har inte gillat den här låten förut men när jag hörde den på mtv för nån dag sen har jag nynnat på den hela tiden och nu går den på repeat här.. hehe :) vad tycker ni om låten?
elin ericson

sv: tack så mycket jag gillar den :) söt blogg du har!

Emelie's WickedTime

jag ha blivit rätt less den låten nu över sommaren kan jag säga:P

nayomi

tackar ;) visst va de söta! hoppas du haft en bra dag kram nayomi

C A R O L I N E

Sv: Aa (:

allt bra? ♥

MYMiC

Hahah exakt samma sak hände mig och nu .. vips gillar jag den as mkt XD

Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Hoppas du vill hjälpa mig nu, om du rösta på BÅDA två bilderna här nedan och säger det till mig, så

kommer du att får en länk på bloggen. För det vill du väl ha? snälla hjälp mig så är du guldvärd..



BILD NUMMER 1

http://aanduenas.blogg.se/2010/august/finalisterna.html



BILD NUMMER 5

http://www.jpic.se/finalister/#comments



Tack på förhand.

pernilla

franska är de nya engelska, loving it!

ingrid

jag gillar den också! fast den är ännu bättre med francisco ;)



sv: yes det är gratis varje gång, man behöver bara ge lite feedback på produkterna när man fått hem dem :) men som det verkar nu så tar det lång tid innan man får beställa :/

LadyUmbrella

Allt bra med dig denna fina fredag? :)

Modekatt

Jag vet faktiskt inte vad iphonen kostar eftersom jag har fast abbonemang på comviq. Men jag betalar 289 i månaden för telefonen & surf, i 24 månader :)

Lina

Nej nej nej! Inte alls min stil på låt! Jag får epilepsi!!



Tove

Spelas på repeat på alla nattklubbar i NY iallafall! Love it.

fatimaswary

Hello (:

tänkte bara säga nu är svaren uppe från frågestunden (((::

puss o kram <3

Sabine

haha jag klarar inte av den låten..

frida

den är bra tycker jag :D

Nathalie

jag har nu gjort en topp 5 lista! (svaren jag fick från kvällsfrågan jag hade för ett tag sen:) )

PAUSE

min favorit låt från dag 1 jag hörde den :D

SANDRA-EN BRA BLOGG!

den är grym!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: