slide show

Packar..

Håller på och packar lite inför resan.. kommer ha med mig 3 väskor i olika storlekar, hehe.. jag tar alltid med mig för mycket men bättre det än för lite?!



Kass bild i know, kamerorna är på laddning så fick ta bild med mobilen
Julia ♥

sv: imorrn blir det att packa för göteborg :)

själv då?

kram

hejannw

Inte vart aktiv på bloggen, men nu är jag tillbaka. Det är ju trots alls sommarlov :)



allt bra med dig?

MYMiC

Haha tack! :D Fast blev inget rally i stan, blir på onsdag och torsdag istället :)



Haft en aewsome dag? Kramo!

Daniella Miranda

sv: Tacktack! :) Allt bra med dig?:D

Emmy

Det var den kan jag tala om :P

Anonym

hejhej, tack vad glad jag blir:)

hoppas allt ar bra med dig.

halsningar fran usa:)

hejannw

bra med mig :)

Karro;)

Sv: okeeej:)

emma

haha :)

aww

allt väl?

Emily

Brukar det bli så för dig också att du knappt använder hälften av det du packat med dig? :P Så blir det för mig!

R e b e c c a

sv: :D

aww

ja samma här:)

aww

önskar dig en fortsatt bra kväll:D

hejannw

vadådå? :)

jenny

vart ska du åka ?

Emily

sv: haha ja så ere ju! Sen brukar man shoppa lite också så då blir det ännu mer fullpackat i resväskan hehe :) Är det till gran canaria som du ska till?

malins blogg - fotoblogg

vart ska du resa :)?

vickan

sv: ja, vi hade skit kul:)

elina

fin blogg(: allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: