slide show

Outfit







Strike a pose, hehe..

I en t-shirt från monki och shorts från gina tricot har jag glidit runt i idag.. vädret suger fortfarande så jag har inte varit ute på hela dagen.. hoppas det blir nån fin dag innan skolan börjar iallafall, vill hinna njuta lite till av solen och värmen ju! bilderna är tagna med webcam som ni kanske lagt märke till.. ;)
Erika(jyringen)

sv.ja men jag hittde ju den...kolla själv i dagens första inlägg.. =)

Josefin

Vad kul! :)

Jag studerar på det individuella programmet och jag vill designa min egna kläder i framtiden! :)

Rebecka

Har inte provat dom, får kanske göra de ;D

Anna

Sv;

Ja, verkligen. :)

Skulle faktiskt vilja testa :D

Albulena

Ja verkligen :D

michelle

sv: hihi okej! :)

Anna

Sv;

Fast jag har cellskräck så det kanske skulle vara lite läskigt från början... ^^

Albulena

Ja då, själv också? :)

Alexandra<3

Fin blogg :)

Erika(jyringen)

sv.det är för att jag har stulit den och gömt den:P

mohahahhaha

Cissi

Bloppis på bloggen, kolla om du hittar något! :)

linda

sv: tack :)

hihi, najs pics! gillade tishan!

Emily

sv; jo det tycker jag med!

Haha sämsta kvalitén på bilderna :P

Lucy

sv: haha alla vill se den fast alla komemr ångra sig! ;)

AJi - amanda janson

haha jaa den var riktigt god också:D



allt bra med dig? KRAM

annie

Sorry för den sega svaret:/ min data har hamnat i problem så har inte kunnat uppdatera eller svara på några kommentarer:) men hoppa du fortsätter kolla in min blogg nu:)

All uppdatering kommer fortsätta som förut <3

Alexandra♥

Varsågod :) Allt bra?

Kram!

Hanan

Visst var den;)



Allt bra annars? :D

Alexandra♥

Härligt! :D jag mår finfint :)

Albulena

Härligt :) Vad hittar du på för kul?

Elina - DALKULLA

Ok :)

Nathalie

jag har gjort ett videoinlägg som du kan kolla in om du har tråkigt^^

♫♪ Sandra T

söt tisha (:

Emily

Hoppas faktiskt också på att det ska komma lite sol snart så man hinner njuta innan skolan som sagt! :)

Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket ;)

eemmaaj

hihi gör så :D

Ine Henriksen

Ha en riktigt fin kväll!

JESSICA JÖNSSON'

har just nu en tävling på bloggen, kika in och va med vet jag! :)

L I N N

Hej! Hur e läget ;D

Christine

Ja, den var riktigt rolig faktiskt! :) Allt väl med dig?

ida myrin ♥

sv: eller hur :) allt bra?

josefine

Är du en av de stackarna som började skolan idag? ;)



SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

hhe, ja det är jäkligt gott :D

Albulena

jag ska natta nu, du då? :)

hanna

skitfin blogg!

Lisa

ja la candy var verkligen nått att rekomendera, hur bra bok som helst:D!!

Emmelist

fina bilder trots att det var så suddigt. webcam? :P

Christine

Härlig! :) Allt är bara bra med mig tack! Börjar bli lite trött nu så ska lägga mig strax. Ta hand om dig tjejen! KRAM! :)

AJi - amanda janson

häärligt, jo det är bra med mig också :D

Anna

Sv;

Haha, ja.. ^^ Skulle säkert få panik.. ;p



Anna

sv: tack så mycket ! :) haha

Lisa

tihih jadå:D

MATILDA ROSQVIST

Tack så mycke :D

Jenny

fiint :D!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: