slide show

Nya leggings

Min mami hämtade ett paket på posten igår som innehöll ett par ursnygga leggings från h&m, dom kommer användas ofta i höst! har ett till paket på posten som väntar, avi:n kom idag.. spännande.. ;) vad tycker ni, hot or not?



Skinndetaljer

Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

hejsan!

jag är en av finalisterna i en tävling!

om du röstar på mig och sedan kommenterar i mitt senaste inlägg så länkar jag dig sen lite senare!



jag är nr.7!

du röstar i detta inlägget:

http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment

skulle vara supersnällt! :)

Maria

jaa :) coola thights.

sofie

Fina leggings!

sv: ja, men å andra sidan så kan det inte vara roligt att sova hela tiden heller :D

jennifer

gött :D vart åker vi?

[Foto & Vardag]

snygga =)

anna

snygga!

Petrametra

Sv: ja katter är bäst :D

snygga leggings! :)

Janina

Yes den smakade godare än vad det såg ut faktiskt hihi ;)

Fina leggins btw!

Kram

julia

Hejhej allt bra med dig? :)

Kram//Julia

Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh vad snygga! :D Vill också ha, vad kostade dem? :P

Sofia

enkla och snygga!

Anna

Sv;

Okej, vad har du kollat på då? :)



Nja, varit med kompisar. :D

lovisa

sv: tack så mkt!:)

oh var är dom köpt?:

Celine's Blogg

sv; hihi jadå :), hur e edet?

Emilia

Snygga! =)

♥ Felicia ♥

heheokej, snygga leggings :D

Amanda

Det var så lite så!

Riktigt snygga leggings! :)

- JenU

Kikar in och önskar dig en super trevlig lördag =)

tova

tack! Jättefin header! =)

josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

jag börjar nian :)

josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

haha, men precis! Och vi hade 45 minuter på oss ;)

jag lärde mig vart man ändrade bländaren och slutartiden, sen klarade jag inte mer ;)

Lisa-Mari

STÖRT SNYGGA!!! vad fick du ge för dom? :)

sv; tack så mycket! kram

SABINA JUHLIN

okej, tack! :) fina leggins!

mollie - fotoblogg.

sv: tack detsamma ;) allt bra? ;D

angelica

sv tack! :)

Emma

vilka snygga!:)

NATHALIE

va md på DAGENS BLOGG! DU KANSKE HAR EN CHANS! :) KRAM

pimpXprincess

Kul med paket :)



Svar: Tack så mycket!

josefine

...och då undrar jag, vad gör de andra bloggarna ikväll? ♥

Sandra & Johanna

(sv) tack så mycket!!



Snygga tajts :)



Kramarr ;D

Emma

Snygga! :)

fatimaswary

OMG SÅ SNYGGA!!!:d

frida

supersnygga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: