slide show

Nya kategorier



Har skaffat 3 nya kategorier nu.. låter de lovande eller? ;) vad vill ni se mer av i bloggen förresten? jag vill veta så let me know!
Zami

sv: Okej :D

Jag har glömt av va det var jag skrev xD

Är as trött xD

micca

tack sötnos !

Miss J

Hej, jag skulle verkligen uppskatta om du ville rösta på mig (nr 11) i en tävling som jag är finalist i. Jag kommer att länka till alla som har röstat på mig när tävlingen är slut, vilken den är alldelens strax så snabba på! :))



Direktlänk!

http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-elf.html

Jeanette

Sv: ja, den katten var lagom stor tyckte jag !

Hur är det med dej då?

Theresé

Kul att du håller med :D

Allt bra med dig ?

Theresé

Okej ^^Jodå det är bra :D Vad har hänt idag då ?

iiissa☮

vilken är din favorit marabou choklad? :)

Yasmine

Visst är dom :) Jag vill ha båda två :)

nicole

sv: supergott :D



ha en fin kväll och sov sött

/Shoppaholly

h a i d i s -

Godnatter! :)

Alexandra

Svar: Oja. ^^

Emma :)

sv: Tack :P

Jillou :)

sv: Chokladbollar/havrebollar, same shit haha! :)

[ F o t o - V a r d a g ]

najs :D

amanaa

tack för rösten :)

glöm inte kolla in hos mig vid tre ska ha en smycke tävling !!:)

Anna

Sv;

Haha, ja okej. :)



Inte för att jag kom ihåg vad vi pratade om men.. x)

CAMIE

SV: Hehe, tack ^^, Han är en riktigt gosboll =D

Sanne

sv: visst är dom! tackar :)

A.C

"Godmorgon"^^



dt e bara fint med mig.:)

Det är fredag:D Jippie..vad händer då?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: