slide show

Mean girls



Nu ska jag kolla på mean girls som var min favoritfilm förut.. kollade på den typ hela tiden när jag var mindre, haha :p
Anonym

Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

Skulle betyda jätte mycket ifall du röstat! Har du redan röstat kan du rösta en gång till / vill du inte ha reklam ber jag om ursäkt :) \

EMMA PERÄTALO

svar; för att inte va dryg.. du menar inte 1;an .. asså.. på lågstadiet?;) du menar 1 ring eller vad man säger?:)

Johanna

Haha den var nog allas favorit förr =P

Linn

sv: nej, min mobil dog med alla bilder i. Vadå att jag blev ledsen.. :/

LOVISA

sv: Vad har du gjort ikväll då? :D

Elin

sv: hehe aa ^^



den filmen är asbra haha XD :)

MATILDA

vad roligt att du gillade shortsen :D

crem - music & a bit of fashion

Haha den var min favorit film med:D!



sv: Aw tack så mycket:)! Ja, men allt är mycket billigare där. Måste dit och shoppa någon dag haha.

Moa

Tack :D

ell

Åh, samma här, älskar den filmen! :D

JULIA

sv: Jag håller med, dom har jättesnygga kläder!

Och mean girls är bäst:D Haha!

Hanna

ha en bra kväll=)

Eila J

Haha , nja men är det verkligen kul att läsa om? :o

LOVISA

Haha den filmen är ju så skön :D

sv: Okej :) Jag har varit på bio med mamma :D

Camilla

Sv: Tack! :D

Julia

Jag kan de flesta replikerna, haha. SÅ många gånger har jag sett den där filmen.

CHIRRE

den är så bra:D

Jasmin

fin blogg du har! :) allt bra?

pauline♥

den där såg man om o om igen förut:D

My

Haha, man tröttnar aldrig på den :D

Rebecka

Älskar den filmen! :)



Ha det bra!



Kramar Rebecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: