slide show

Love the way you lie



Jag måste vara den enda i bloggvärlden som inte bloggat om den här låten än, haha? men den är gryyyyymt bra! älskar den ♥ kan lyssna på den om och om igen utan att tröttna..
Anna

Inte min musiksmak alls tyvärr men men :)

Hur är det med dig?

elina

Bara bra=)

Ska du göra idag då?=)

jennifer

ja har inte det heller! men den är bra:P

MissCM

den där låten är så bra!

amanda

okej :)

Anna

Det är väl bra :)

Vad gör du då?

Tilly

sv: veeeet :) gör?

elina

Detsamma=)

EEMMAAH

Haha okej;p



Jag älskar låteeen!

aye

Hellu^^

Vad gör du?<3

Liten

SV:Ja, jag lääängtar .)



Håller med dig, låten e underbar .)

bbaraaelin

sv: tack!:)

Matildaz

Jag har inte bloggat om den:P Tycker den är helt okej. Inte riktigt min typ av musik men:)

Sandra Ackefjord ♥

Jag har en frågdetund på min blogg och jag skulle vara jätteglad om du ville gå in där och lägga en fråga om precis vad du vill :)



Ta hand om dig själv och dina nära och kära, du är precis lika värd dom en diamant, men mer mänsklig, älska dig för den du är de blir bra i längden :)

Alicia

tycker jag med,den verkar skitrolig :D

oliviabw

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: