slide show

Leopardmönstrat



Gina har fått in 2 assnygga leopardmönstrade koftor.. hur coola? vill ha båda, kan inte bestämma mig för om jag vill ha den gråa eller den bruna.. hehe ;)

gina tricot 249:- hot or not?
SARASTiLLE

jag tycker den bruna! :D



Dagens fråga i min blogg, använder du dig av Bloglovin? Kika gärna in och lämna ett svar! :)

agnes

okej, typ igenting:) händer imån?

Sofie

Snygga!

Sv: Tack, tycker jag med :)

kram

felicia

tack så mkt finis :)

Akhtari

sv: ja det är den :)

Felicia Ohlausson

absolut ! :D

ica

hot! :)

meliie♥

fin blogg :D

Sandra ackefjord ♥

Snyggt :D

evelina

åh tack så mycket :D

joanna

okej tack så mycket <3

Sara

hot, ehheh :D

kram♥

S A N D R A

riktigt snygg kofta :)

jennifer

ganska snygg:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: