slide show

Kunde inte låta bli



Hihi mamma är bäst.
Emily

sv; haha ja, lyssnar mycket på R&B ;)



Fina svarta saker :)

pauline

Jag har en frågestund på min blogg som avslutas imorgon!

Börja fråga frågor redan nu! www.paaauoo.blogg.se

Malin

Sv: Ja :) Det kommer bilder på vad jag köpte , snart

lisa

hehe händer idag?

lisa

ska bara va hemma och chilla typ :)

Vannichi

Jag gör inte mycket :)

lisa

ja.. ska va hemma och mysa med min syster! :)

Amanda

Tack, vad snäll du är! :)

Åh, fina grejer! skorna var ju bara för underbara!

neda

Det är toppen :)

Malin Sundin

tack så mycket :) allt bra?

lisa

Frågestund på bloggen nu, bara att fråga på!

Skulle bli superglad om du ville gå in och fråga något sötnos! :) http://lisatengelin.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment



Kram på dig! :)

SARA

snygga skor!

Matilda

Trevligt med nya plagg:)

Linnea :>

riktigt snygga grejer! :)

Becca (:

Sv; Den är super bra !

Fick en massa besökare när jag blev medlem :D

alva

Sv: Ja, det var supermumsigt! :D

Kitty

LYLLOS DIG! Vill ha allt (fast har redan skjortan - i vit) ;)

sofie

Absolut, livsfarligt att ens klicka in på den sidan ;D Har pratat med en tjej som brukar beställa därifrån, så det verkar vara en sida att rekommendera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: