slide show

Kryssnings outfits

 

1. Åkte dit och hem i min mjukisdress från b.young (nelly.com)



2. Glömde ta outfitbilder den 1:a kvällen men på den här bilden syns lite av tröjan iaf som kommer från topshop, shorts från h&m och vita "converse" till det





3. Påväg in till tallinn! t-shirt - gina tricot | shorts - h&m | converse





4. 2:a kvällen, outfit 1 (bytte om 3 gånger den kvällen, haha) klänning - rare fashion (nelly.com) | sandaler - wildflower by kenza







5. 2:a outfiten, 2:a kvällen. Skjorta - gina tricot | shorts - gina tricot | halsband - lindex | skor - marble (nelly.com)







6. 3:e och den sista outfiten den 2:a kvällen. t-shirt - gina tricot | shorts - gina tricot | "converse" - belle shoes

vilken outfit gillar ni mest? :)
Linn

när dom var i sthlm? :)

MINA

sv: haha ;)



gillade klänningsoutfiten!

Sandra T svarar ♪

tycker hon är fin i båda (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och kolla om det var du som vann! :D

Ida

Tack :)

jch

Ska jobba och se matchen Liverpool-Arsenal på puben Sir Toby´s.

mikaela

fina outfits! :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra! :)

malins blogg - fotoblogg

snart läggs blogg-bedömmningen upp på bloggen

kolla snart och se om det är din blogg jag bedömmer !:D

filippa

Sv: jaha, haha:P

KRAM ♥

annah

Nytt debatt inlägg.. Vad är egentligen en lögn? Är det någon skillnad på lögner? Finns det någon bra lögn?

Tyck till :)



PS jag gillade klänningen mest :)

Jennifer

Åh jag älskade de där svarta stövletterna! kram

Mia

Okej :) Vi ska se en film (Die hard 4.0) och äta glass med maränger, gott! ;D

Jennifer

Älskar att det snart är höst så man kan gå i stövlar och stövletter igen =)!

Jennifer

Vad gör du ikväll då?

EmmiHeiskanen

Heh = )

Linn

åhhhh, det gjorde jag meed!! :D

ell

alla va lika snygga! :o

ell

alla va lika snygga! :o

Sandra Ackefjord ♥

Fina kläder :D

Filippa

Oh jag vill med ha klackade ankelskor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: