slide show

Kryssning till tallinn del 2

Här kommer den 2:a delen av kryssningen med lite tallinn bilder. tallinn är en väldigt mysig stad, många tycker att den liknar gamla stan i sthlm men jag tycker inte riktigt det, även om mycket i gamla stan i tallinn är ombyggt så har tallinn äldre byggnader än vad stockholm har. vi var typ bara inne i gamla stan eftersom det är rätt stort där så vi hann inte med så mycket mer.

vi tänkte åka på en sightseeingtur men vi missade bussen med 2 minuter, haha typiskt men vi hann se lite av staden ändå. det var supervarmt där också, glad att jag tog shorts på mig!



Våran båt



Typ alla cyklar med reflexvästar, hehe



En bild som beskriver tallinn väldigt bra







Ett gammalt apotek, förstår inte riktigt vad som är så häftigt med det men alla tog kort så då gjorde jag också det :p

















Det kommer lite fler båtbilder sen :)
MOOOLLYS

Hihi :D

Therese Ejenstam

:)

kimberlydiana

sv:det e bara bra:)

jessica

jag vet faktiksti nte :)

l i n n n n n

svar: haha, okej ^^

Jessi Fox

vilka fräsiga bilder.. fick du med dig några souvenirer?

Safa

fin blogg :)

Veronika

Tyckte det med :)

nicole

sv: Tackar :D



kul med kryssning? :)

/Shoppaholly

Karro;)

sv: Jaaaarååå:)

Sofie'

Sv; Yes, händer ikväll då? :D

Therese

Sv: Tycker jag med!

Var gärna med i min tävling ''veckans blogg''! Du har stor chans att vinna allt med denna fina blogg :D

Elin

hej, allt bra med dig?(:

MALIN

fina bilder! vad använder du för kamera?



svar: tack :)

t h a i p i n n e n ♥

åh jag va där förra året, känner igen mig skit mkt !:)



sv; åh tack desamma :)

Therese Ejenstam

<3

Elin

sv: härligt :) det är bra med mig med.

Händer ikväll?

MALIN

svar: tack ;)

amanda

okej, ska ut snart :)

Elin

sv: har faktiskt ingen aning :)

Maria

Der ser fint ut! Hoppas du hade de bra där:)

Therese Ejenstam

:)<3

narges!

jättefin blogg, :)

Sofie'

Sv; okej, bara sitta vid datan antar jag :)

Theresen

sv; okej, trevligt!

jag har nyss varit ute med hunden (;

Jessi Fox

haha jaha men nice ändå! vad var de för parfym då`?

AMANDA FALK

mys att åka båt :D härliga bilder!

Ha en grym fredagskväll & en toppen bra start på helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: