slide show

Kryssning till tallinn del 1

Här kommer lite bilder från kryssningen till tallinn!

















Del 2 kommer snart =)
tintin

haha ja ;)

följas via bloglovin? :)

MOOOLLYS

Okej :Pjag ska på middag :D

Theresen

sv; okej , samma (:

har du för dig idag då ?

MOOOLLYS

Hihi aa :D allt bra?

Lina&Mimmi<3

ÅÅh vad fint det är där ! Avundsjuka just nu ) hehe . Allt bra med dig ? :)



Kram!

Jonna

sv: Tack snälla du :) oh Tallin har jag också varit i, 2 ggr :P riktigt mysigt där. Gillade du det? :)

Lynn

coola bilder :O :D

Therese Ejenstam

:)

MALIN

superfina bilder!

MALIN

rösta gärna på mig här, babe! nummer fyra

http://eecederholm.se/2010/august/borja-rosta.html

amanda

vad ska du göra idag då?:)

tintin

sv; jag har lagt till dig nu :p

emm

sv: inte jag häller, fina bilder :D

nelly

aahh! jag älskar kryssningar :D så galet kul :]

jessica

ohyes:)

riktigt snygga bilder!

MOOOLLYS

vad bra :D nej..

Nathalie

snygga bilder:D

MYMiC

OMG älskar bilderna :D

Therese Ejenstam

Händer i helgen?:)

MOOOLLYS

Hihi :D

MOOOLLYS

hehe :D

Therese Ejenstam

Blir nog gym:P:)

dianakimberly

heej fin blogg:)

hur e det då?:D

jessica

händer idag? :)

Anonym

taack:Dd

Therese Ejenstam

Gillar din desing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: