slide show

Jag vill!

jenny

jaa det tyckte jag att dom var :)

åh va härligt med kryssning!

men va inte du på kryssning precis ?

Jenny

Nice<333

ronja

sv: aa :)

Filippa

Oh så mysigt det lät som stod längst upp!



Svar: Jo sommaren är jätte skön, älskar jeansshorts och kunna gå i bikini hela dagarna... Men nu längtar jag faktiskt till hösten för det känns som sommaren är ändå över...!

Elin

Skulle vara härligt med en resa!

Jessi Fox

ååååh fifasen ska du ut och resa?!



jag gör inte mycket alls. funerar på om jag ska hoppa i säng faktiskt..

Anonym

tack:D

Hanan

Hejsan!

Allt bra? :)



Kram

jenny

haha aha okej :)

vart var du hän då?

micca

tack så mycket! :)

Hanan

Bara bra :D

amanda

händer i helgen då ?:)

Jessi Fox

jaja men alltid bra o vara ute i god tid :)

Emily

Åh Gud vilken dröm att få åka på typ medelhavskryssning. Men det är typ jättedyrt! :O

jessica

vad gör du? :)

aye

Hellu^^ Allt bra med dig?

Kram kram

Förresten, fin blogg<3

ASIAT

sv: jag har åkt hem till kära sthlm <3

vad gör du imorgon då? kram =)

nicole

sv: samma :)



vad ska du göra idag?

/Shoppaholly

Elin

SV; Exakt!

Anonym

Hejsan:)

Nu äntligen har jag fixat bloglovin, så har du lust kan vi följa varandra där också:) kramisen

johanna

Kolla gärna in på min blogg, har frågestund nu:)

Alla som skickar frågor blir länkade!



Kram Johanna

MYMiC

Vet ,fyfan det skär ju i hjärtat :c



HAH ååh vil lockså : o

Safa

hur mår du idag ?:)

Safa

dt är toppen ;) har du haft en bra vecka ?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: