slide show

Höstjackan från gina tricot

Ni vet höstjackan från gina som jag bloggade om för nån dag sen? jag provade den idag och den satt perfekt! :D







Skulle vara snyggt att sy fast en guldig kedja på axeln eller limma fast några guldiga nitar.. hihi
Albulena

Sv: Tackar!



Diggar din header! :D

Alison

sv: Ja det var riktigt mysigt :)

Anonym

tack :D

sanna/fotoblogg.

besök/följ och kommentera gärna min blogg!

Kram :)

Jessi Fox

vilken fräsh!!! jag har en liknande faktiskt.. som kommer från hm för flera år sen. haha!



men va kul!! får du mer presenter sen då eller?

E L L A

SVAR; Varsågod, okej jo det är bra :)

Sandra Ackefjord ♥

Snygg :D



Ha det bra och ta hand om dina nära och kära :D

Jessi Fox

okej.. men kan nästan förstå det.. en minpc är ju inte så billig :P

PAM :)

göru då?:D

Matilda

Så snygg vill också ha :)

Carin

Jodå, det fanns allt möjligt där=)

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra fredag? :)

Julia

Sv : japp ! händer imorrn ?

kerstin

snygg god natt kram

Ebba

Sv: aha! ja men det ordnar sig nog vi kanske tar taxin dit haha! (Y) :D

jennifer

jävligt snygg:D

Becca (:

Sv; Okej, jag tycker hon har lite för mkt mode och jag kan typ inget om mode ,hhahah :d

Tack för du svarade på frågan:D!

Veronika

Sv: Javisst är det. Finns sjukt mkt god mat. Sushi är en klar favorit här :D

Ebba

Sv: HAha jasså! ;D

Jessi Fox

vad pysslar du med ås här sent???

Ebba

Sv: VAd gör du då? ;D

PAM :)

sv: gör exakt saamma! :d

Isabell

Den satt jättefint på dig :)

Al

den är jätte fin

Malin Sundin

snygg jacka!

Tillie

Sv; Vist är dom? Så små å gulliga^^



Snygg jacka, den måste jag kolla upp, guld kedja hade varit grymt på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: