slide show

Första skoldagen..

Första dagen på gymnasiet avklarad.. började 1 och slutade 2, haha nice. vi gick runt och kollade lite klassrum osv (kommer aldrig lära mig vart alla klassrum ligger känns det som ;p) gillar skolan jättemycket iaf! men vi kommer hålla på med hud och naglar den här terminen och i vår börjar vi med makeup och hår.. det är makeup som jag ser mest framemot så längtar till de.. ;)

jag har alltid trott att man uttalar realgymnasiet som real på engelska men man uttaler det som det stavas, så fult haha..



Lägger upp lite outfitbilder sen kanske

Johanna

sv: Tack :) Din blogg är verkligen söt ;)



Följas via bloglovin? :)

Mikaela

tack så mycket :)

fin blogg!

karoline

Söt bild :) åh jag minns också min första dag på gymnasiet. good times! ta vara på din gymnasietid för de går alldeles för fort.:P haha

SOFIA

Ja men visst va de söta! SÅ himla små :P KRAM

Emilia

Sv: ja visst är den :D ..

Emily

sv; aa läste det! Jättekul att hålla på med skönhetsgrejer i skolan :) Vad är det för inriktning?

Anonym

Okej ;) Vilken härligt kort dag ni hade^^ :D Och ja, jag tycker att det känns ganska bra just nu :D

julia

låter spännande! vad går du för linje då? :)

Nathalie

vad gör du ikväll?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :)

Jag har haft det hur bra som helst :D



Kommer upp några imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: