slide show

For my hair





Köpte lite hårprodukter istan idag med mamma. schampoo&balsam från märket provost (dom är nya så bli inte förvånade om ni inte sett dom förut ;)) värmeskydd och inpackning. kommer kanske en liten recension på dom imorgon :)

Nu ska jag läsa VR med blondinbella som omslagstjej, i tidningen finns en liten del av hennes bok egoboost, wieeee.
Mikaela

Härligt! jadå :)

Linnea

sv; hehe okej! Jo tack det är bara bra med mig. :D

Mikaela

Vad gör du då? :D

juliasjöholm:)

Tack =) fint namn du har ;)

ninni

sv: taack! :)

Felicia

Sv: Vad kul att du höll med :)

anesa

Hejhej!

Vill du bli länkad i varje inlägg under tre dagar hos min blogg?

Du får chansen nu, kika in på det här inlägget:

http://anesas.blogg.se/2010/august/gissa-kandisen.html#comment



och bli vinnaren!

Om jag har stört dig är det bara att radera kommentaren och jag ber så mycket om ursäkt!

Tack!

Cissi

Ha en trevlig kväll! =)

sofia

gör du nu då?:)

Alexandra♥

Okej, jag har inte hört att det finns ett blogglag, men det kanske det gör tydligen ^^

juliasjöholm:)

Svara gärna på min fråga i min blogg om du kan visa dfig utan smink? Tack på förhand! Kram!

VIKS

tack! dom är egna :)

jag skulle jättegärna vilja veta hur provost fungerar så informera gärna sen om du orkar! :)

frida

tack så mkt. det är allt min lilla eller stora underbara hund :D hehe

sarah

Svar : ja visst är den snygg :) Fast min skorta kommer inte förns vecka 40 , jätte länge kvar :(

Tove

Hm, spännande. Jag använder Redken!



Jag bor på 3 ave, 33rd st. Vid Empire ungefär :)

nicole

sv: tackar :D



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ingrid

sv; nej jag tror det är 3 varuprover man får beställa i samma, så det blir en minigoodiebag kan man säga :)

ASIAT

sv: tack så mycket!



vad händer idag då? :)

- ASIAT

Mikaela

Okej inte mycket :)

johanna

sv; Absolut :D

Nathalie

kul att du vill vara med i tävlingen:D

har du ätit kräftor i år?:D

B E C C A S

jaa dom e jätte goda :D

B E C C A S

har oxå sådant schampoo / balsam :D

Nathalie

ja den klänningen är fin:)

Madeleine

Älskar den hårinpackningen!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hennes bok är riktigt bra :D

Ninelin

Hur är det med din magkänsla?

http://ninelin.blogg.se/2010/august/ar-magkanslan-pa-fyllan.html

Elin

Sv; Tusen tack!:D

josefine

Som du kanske lagt märke till har jag ändrat min header.

Var ett jävla krångel, så vore kul att höra vad du tycker -

du som varit inne på min blogg förut :)

Maja :)

svar; Taack :)

Tove

japp, mitt i smeten! haha

Mia

alla som kollar på TV lär ha sett dem :P Kör ju reklamen minst en gång/paus :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: