slide show

Fashion put it all on me, don't you want to see these clothes on me

Dagens och gårdagens shopping..





Fransk manikyr



Vit kajal som är bra att ha då den gör så att ögonen ser lite piggare ut.. behövs 7 på morgonen haha ;)









josefine

men fy så skönt! :) ååh snygg jacka :o

Emma

sv: jag tycker om fokis, men den är lite tråkig ibland :/ annars är kenxas min favvo ;)

isabella

Det har vi också haft!

Men i år var det inte så:)

Söderlund

Jo det är bara bra med mig! :)

Vad har du för dig en kväll som denna?

Matilda :)

svar: Förlåt för segt svar :) det låter bra det, hoppas du sov gott sen då! hänt nåt kul idag? :D

Sofie

Fint :D

J U S T S I N G I T ♥

ja med =D

Matilda :)

svar: Det låter skoj ;D! Jodå jag har hunnit med mycket idag, allt från skola till möten :D Niiice men inte så mycket fritid :( :P

isabella

jag funderar på beige :)

sarah

Svar : okej , Vad händer i helgen då? :)

hind-sophia

nice!

josefine

åh tack så mycket! :) den e från gina va?

Emilia

snygga grejer!

Anonym

Tack så mycket =) gjort idag då?

sarah

Svar : Okej , jag ska åka till sthlm :)

sofia

har du för dig då?:)

Mimmi

fina saker, och jackan var snygg! :)



svar. ja helt klart, den är värd pengarna! :)

perfektion

tips på andra bra lack är ett från depend, eller ja, de överlacket i blå ton som är i tre-setet för fransk manikyr. har ju akrylnaglar men använder de ibland.. de vitar upp nageln så jäkla bra :)

Linnea

sv; hehe ja! :) Hur har din dag varit då?



Fina saker!

fia

ja precis ;)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

fanny

FINA SAKER :D

zandra

jag kör veckans blogg om du vill vara med



har du haft en bra dag?

Dessan

Hej! Armbanden vill jag gärna ha, kan jag få dom? ;P Höhö, skämtar bara :) Hur är det med dig idag? :)

lovisalove

borde också ta och köpa ny manikyr. men så tråkigt att lägga pengarna på !

Mathilda

fräcka jacka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: