slide show

Decoration


Skodekoration - hot or not?

Hot tycker jag, blir säkert jättesnyggt till ankelboots t.ex. me like!
Emma-FOTOBLOGG

Händer ikväll?:)<3

ell

HOT HOT HOT! :D

amanda

okej :(

MYMiC

Oh, jag gillarTTT! Skorna blir mer personliga och roligare ;) Vissa skor ser ju ut som ett helt annat par i vissa fall :o



Haha awaw, men det funkar inte lika bra med japanska eftersom det har helt tvärtom grammatik jämfört med engelska till svenska osv >_<;

Tack ändå :*



Moa

Tack :)

Jennifer

Skit snygga halsband!



SvaR: Tack så jätte mkt!! :D<3



Ps.Följa varandra via bloglovin? :)<3

Eleonore

Svar: Det tycker jag absolut du ska göra!

Elin

sv: hehe ^^



jag tycker definitivt HOOOOOTTT, skitsnyggt ju till tex. mc-boots :)

Sanna! :)

skodekoration är jätte snyggt!

LOVISA

sv: Ja precis, hon redigerar ju värre än Kissie, bara mer proffesionellt så det syns inte lika mycket :p

~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

HOT!^^

CHIRRE

hot!

Michaila

Hot tycker jag :P



Sv. Aa gillar verkligen låten och hans röst:)

Sanna! :)

sv: hur fick du in den dära google translate på din blogg? :]

SANAZ

Hot såklart!!! :)

jennifer

SvaR:Jag har lagt till dig nu, din tur att lägga till mig!^^ :)

nathalie o ebba

hot :P

Sanna! :)

SV: tack, men ja fixa de iaf, mennn, nu måste ja börjar skriva mer korrekt svenska, går inte bra när ja översätter alltså xD

Cissi

Hoppas du har en fin måndag! =)

EMMA PERÄTALO

svar; victoria M/S går vart då? :p

amanda

vad ska jag fråga dom ?:D

ksenia

hej, söt blogg du har!

följa varandra med bloglovin'?

stora kramar!

Linnéa

Jadå jag hittade lite. :) lägger upp det snart!

IISABEL

hot ;D

Elli

Såg dem nyss på H&M:s hemsida. Verkligen sjukt snygga!! Och ett bra pris också ;)

Anonym

Idag kör vi veckans blogg för första gången=)

De enda ni behöver göra är att skriva "jag är med" och varför just du ska vinna,

så utser jag en vinnare vid 17.30 idag(10/8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: