slide show

Bloggar från mini-pc:n

Heej bloggen! sitter i vardagsrummet och kollar mtv och använder min nya dator (mini pc:n) för första gången.. får egentligen inte använda den förrän jag fyller år, hehe.. men efter den här gången så får jag vänta till 2:a september. (då jag fyller år) men den är verkligen hur cool som helst :D den har windows 7 starter så det är lite ovant, klantar till de hela tiden, haha. intressant va?

(svarar & publicerar era kommentarer lite senare, pallar inte göra de från den här datorn just nu, haha)

Anonym

söööt blogg !

Julia

kika in i min frågestund nu om du har lust:).

Sofiiiie

okej (:



allt bra? ^^

Ackelina

Sv; tack :) vad gör du då?

Ackelina

Sv; härligt :D jag mår jättebra :)

ida

jaa :)

skitsnygg dator btw :)

Jennifer

Åh gu vad läcker =)! Vill också ha =P. kram

kerstin

snygg dator kram

Elina

ingen orsak! :)

MYMiC

Nej, vad söt! älskar färgen :D

Julia

sv : okej , har du gjort idag !? :)

Mahshid

Vad tycker du om mini-pc:en då? :)

jessica

Funderar också på att köpa en mini pc, tycker du den är bra? :)

julia

svar till jessica: jag tycker den är jättebra, iförsig är jag inte så insatt i datorer och de enda jag vill är att den ska va snabb och bra och det är den iaf(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: