slide show

2 månader kvar



2 månader, 8,5 veckor, 60 dagar kvar ♥
g r a n  c a n a r i a ,  m a s p a l o m a s  -  2 9 / 1 0 - 5 / 1 1 < 3

behöver inte säga att jag längtar va? ;)

fanny

haha, det tror jag säkert :)

Denice

åååh, jag vill också!! haha :D

Anonym

ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

hhe, vet inte om det är någon mening att jag försöker förklara heller... Iallafall två bilder, den längst upp var det ett foto av mig, och den nere ett foto av ett träd ;)

Linda

Sv; ja den ögonskuggan är bra :). Sitter länge tycker jag :)

Mimmi

inte alls avundsjuk.. ;)

Linda

Sv; yes, hoppas du får en trevlig kväll :)

julia

underbart att åka bort på en resa! jag åker till kroatien på lördag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: