slide show

1,2,3 eller 4?



Vilken färg väljer ni..? jag älskar 1:an, ska nog köpa den.. perfekt till leggings och nån gräddvit mysig kofta och ett svart smalt skärp kanske :)

(från gina tricot, om man kollar på mitt bloggarkiv är ingen förvånad, hihi)
lily

4!

hur såg du in blogg? <3

Linnéa

Jag hade satsat på 2 eller 3 tror jag <3

SARA - jagheterintesune

Tack! :)

[ RONJA KUMLIN ]

Jag tycker den sista! :)

Ida och Josefine

svar; Ja, det är nästan den bästa med sommaren tycker jag! Gillar du sommar? :)

Ida och Josefine

Vad tycker du om vår blogg? :D

Var med i våran tävling dagens blogg! Det är bara en med så det blir lätt att vinna ;D

Emelie - EMELIESPLACE

Gillar den första och den tredje :D

Amanda

Jag håller med dig, 1 var snyggast! :)

Amanda

Sv; Ellerhur! Ja det är den säkert, bättre än min nokia iallafal ;P , Nä men dom säger ju att det ska vara något teckniskt fel på antennen på iphone 4 men det märker vi när han får hem den om typ 6 veckor =)

Vart kommer du ifrån ? =)

mikkaelo

sv;Tack:)



1&2'an var snyggast!

Linnea

sv: Så lite så:) Allt bra med dig? Låter som en snygg matchning du tänkt dig med linnet:)

Emily

sv; kan inte heller välja, eller har typ bara smakat 4 olika smaker. Den med banan chokladbitar är god :)

Amanda

Sv; hah, nej jag undra bara vart i Sverige du bodde =)

Nathalie

3!

Madeleine

Owl City äger :)

joz

gillar alla men den blåa va ju skit snygg! ettan oxå alla hahaha

annah

Varför mobbar man folk? Hur börjar en person känna sig mobbad? Tyck till med din åsikt i mitt nya debatt inlägg!

Tack på förhand :)

Amanda

sv: Tack Tack! :)

sofia

vsg :D

michaela

sv; jaa verkligen! men ska nog köpa en thomas sabo kedja och en berlock!:)

jennifer

enkla,men snygga :D

TACK:)

Amanda

Är allt bra med dig då? :)

AMANDA FALK

Goood morning ♥

Jag tycker ettan var finast färg om man blandar med vitt/svart/beiget/brunt nu til lhösten :)

Sv: TACK snälla!

Ha en grymt bra lill-lördag ;-)

Åsa Lundstedt

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del fina grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

julia

svar till åsa: vad kul att du tycker de :D

kunde inte svara på din blogg/hemsida.. fattade inget typ haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: