slide show

100828

Ligger i sängen och bloggar just nu och kollar kläder på nelly.com, är sjukt trött även om jag har sovit hela natten fram till typ halv 9 och sen vidare till halv 12.. 

idag ska jag fira min farmor som fyllt år tillsammans med min family så ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite.. funderar på att köpa isadoras franska manikyr, nån som vet om den är bra? såg den kicks igår och blev sugen på att fixa mina naglar, hihi :)

laaaaaater! ♥



Just nu i min pyjamas, cypern t-shirt och cupcake shorts
Mathilda

Sv: Tack så hemskt mycket :)

J '

hej hur är det med dig denna lördag? :)

PAUSE

mysiis :D

sofia

hehe tradera:D

agnes

sv: aa jag vet dem är jätte dåliga.

agnes

vad gör du idag då?:)

sofia

hehe ja(A) gör du då?:)

agnes

sv: ska snart åka o lämna in mobilen xd ;)

Sabina

Sv: haha micke ja ;P

LINDA

Tack! Allt bra med dig? :)

Mikaela

Gå in på nelly.blogg.se så hittar du den, annars har jag länkat på min blogg :D

sofia

okej:) jag taggar inför match:)

LINDA

Isadoras franska manikyr är toppen!



SV: Med mig är det jättebra! :)

Mikaela

Allt bra då? :)

emma

SV; bättre kan de inte bli!:)

Sofiiiie

allt bra? ^^

Rebecca

svar: jag kör filter istället för vanlig skärpa i photoshop och så sparar jag för webben :))

tack så mycket :D

olivia

sv: haha tack :)

PrisciLLa

sV: görs? ^^

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Haha vad söt pyjamas du ha :D



SV; Jaa ;)

jenny

tack:) jag gillar din header också:)!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Den ser ut att vara jättemysig :D

Tove

Jag tycker manikyren är helt okej :)

Jag ska studera i NY :)

EMma

Sv: Tack tack ^^)

Mimmi

haha, vilka söta shorts :)

Rebecca

SVAR: hahahaha, det är ett filter i photoshop x) det är gratis, visst, photoshop kostar ju, men inte filtret x)

Linnéa a.k.a neus

Söt blogg du har :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: