slide show

100824

Usch vilket höstväder de är ute.. spöregn och kallt, kulkul.. aja den här veckan har vi nån slags introduktionsvecka så idag har vi samarbetsövningar typ, hehe.. men vi hörs som vanligt efter skolan, enligt vårat tillfälliga schema slutar vi halv 2 :)



Bildrepris igen.. tråkigt i know, har inga bilder på min mini pc. jaaa nu spelas california gurls på mtv, wohooo ;)
josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Några av dem som svarar rätt kommer bli länkade! Är du en av dom? Kika in och gissa! :)



[eftersom du varit med och gissat kändisen förut tänkte jag att du ville vara med igen, annars ber jag om ursäkt för denna kommentar]

MADDES

Nu är jag återigen igång med bloggandet efter min vecka på Kreta. För tillfället fylls blogginläggen med härliga bilder från Kreta, spana gärna in på bloggen och kommentera! Kramar från Madde

Celine's Blogg

usch :(



sv; hihi ja allt bra? :)

SIEL

cool bild! :D

klarah

Behöver hjälp!

Vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt hår, gå in på min blogg och ge förslag!

kram :)

J e n n s a n s m o d e ♥

gillar bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: