slide show

100821

Heej bloggen! har inte dött eller nåt, har bara inte haft nåt att skriva om idag.. ska checka kläder och grejer på internet nu så hittar jag nåt fint slänger jag upp ett inlägg ikväll.. hoppas ni inte saknat mig för mycket ;)

(ang. leggingsen så kostar dom 99:- så nu vet ni det ni som undrade)

R onja

sv; ja eller hur! Har dock ingen iPhone än men... haha. kommer väl snart!

Karo

Sv: Jaa :) Vad gör du idag då? :)

p i i n k p i i e r c i n g ♥

hej, allt bra med dig?^^

Simon Andersson

SV: Ohja, det var det!

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: det är bra med mig också, är lite seg bara, haha:P



Va gärna med i Dagens blogg på min blogg, du får spamma så mycket du vill, det är större chans att vinna då, om du vill vara med förstås!:D

Emilia

sv: Allt bra här, med dig då?

J

sv:

jaa den är bra :D

allt bra?

Nathalie

söt bild:) jag har inte varit så aktiv på bloggen idag heller!

E M M A

sv: jag håller helt klart med ;D

haft en bra lördag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: