slide show

100813

God morgon bloggen! idag ska jag åka med mamma och pappa och kolla på skolan i inlägget under och sen titta på den där mini pc:n som jag vill ha. vi ska inte åka än men jag är uppe lite tidigare ändå för att tvätta håret.. det tar typ 100 år att torka.. haha ;)



Snygg bild, haha

Fattiga Inneliggare

Mycket fint :)

Jessica

damn, det fanns varken i ö-vik eller umeå :<

Vannichi

Tack , allt bra :)?

Jessica

jupp :<



vad gör du? :)

sofia

hoppas att du får en bra fredag:)

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

godmorgon

Ebba

sv: den heter "Planthea village" :D

SARA

SV: nice, borde nog införskaffas :D sjortor är så enkel snygga :)

Ebba

Jasså! :D

Vad tyckte hon/han om hotellet då? :D

sofia

är det bra med dig idag?:)

Ebba

Sv: ooh toppen ! (Y) haha ;D

Vannichi

Jo tack de är bra :)

Oliivia ;)

sv: - Ja, jätte roligt (:

Tessan

Sv: Tack vad söt du är.



Lycka till på nya skolan!

Ebba

Dårligt läge?! :O ;D

sofia

gött:) det är bara bra:)

Hej! Skriv din favoritmaträtt så har du chans att vinna en stegräknare och länkning på min blogg! :)

L I N A S A N D S T R Ö M

tack desamma :]

allt bra?

Emelie - EmeliesPlace

Söt du är :)

Julia

Hejhej!

Är allt bra med dig?

Är du sugen på att veta mer om Justin Bieber och Taylor Lautner, kika in på min blogg: http://bieberlautner.blogg.se



Kram Julia

Felicia

Vad gördu idag då?

julia

jag vet :D

Malin Sundin

söt :)



tack så jätte mycket hehe

Sandra Ackefjord ♥

Det är ganska nervöst :)

Anonym

Jo det har jag, själv? :)

´ sandrasvanström

fin bild :)

SARASTiLLE

sötnos :)

Erika

Hur mycket kostar datorn som du vill ha? :)

Fanny

vad söt :)

väldigt fin blogg :D

Erika

SVAR: Hehe okej, vilken färg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: