slide show

100812

Heej alla söta läsare! ni har faktiskt blivit några st nu, hihi. idag kanske jag ska åka in till västerås med mamma&pappa (varför blev det en smiley bara för att jag skrev ett P, haha?) för att kolla på min nya skola (realgymnasiet) för jag vet inte riktigt vart de ligger, haha smart.. och sen ska vi kolla på en söt liten mini-pc till mig men det blir nog inte förrän i eftermiddag nångång..



Förut

Erica

Vad har du för planer för dagen?

Erica

SV: Du skrev vad du gjorde igår ^^

I D A

Meeee toooo! <3

Johanna

Fin

I D A

Hihi taaack :)

LISOU

helt sjukt :S

EBBA

Söt blogg (: Vad ska du hitta på idag då?

emma

rösta på mig för veckans blogg här:



http://eenjessica.blogg.se/2010/august/finalester-for-veckans-blogg.html#comment



tack på förhand :))

MissCM

sv: ja visst är dom! :D

Matilda

Trevligt med ny laptop:)

MissCM

haha knas det där med P'et! :P

Chitra

Följa varandra på bloglovin? Kommentera min blogg då du följer min så följer jag

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

ha en bra dag

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:))

Matildaz

SV. Ja:)

amanda

hur e de med dig :)?

elina

Hej, allt bra?=)

c.

sv: okej trevligt :) jag ska sova hos en kompis!

MATILDA ROSQVIST

den kameran är bra =)

Jessi Fox

konstigt de där egentligen.. att läsarna ökar mer och mer för varje dag.. man skriver ju itne ens nått speciellt! hoppas du får en bra dag babe!

Rebecca

svar. tack så mycket :D

jennifer

vad ska du gå för linje?:d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: