slide show

100809

Idag så är det bara 2 veckor kvar av sommarlovet sen är det back to reality.. sommarlovet har gått sjukt fort, känns som att det var igår det var avslutning. men det ska bli rätt kul ändå att börja skolan, ska bli kul att få hålla på med smink osv. men nu ska jag fixa mig lite, hörs sen! kram



amanda'

yees :)

Linda - ndaiL

tack!

Matildaz

Har bara en vecka kvar av sommarlovet:(

Jessi Fox

hallå pluttan! hur är läget?

Sanna! :)

SV: tack så mycke! :)

fan vilken härlig header!

CHIRRE

vilken linje går du?:)



svar: okej:)

l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: ja:D

stylecaaat!

sv, haha jag har ingen aning.. jag tror det var hon :P

awwiee

allt bra med sötaste dej idag? ;)

ell

vsg ^^ fin bild!

jennifer

jorå, bara bra här =) själv? kram

Erica

SV: Jo, men det rullar väl på :P Vad gör du idag?

Erica

SV: Jo, men det rullar väl på :P Vad gör du idag?

Ida

Sv: Tack! Eller alltså jag smakade den aldrig, det var barnen som fick käka av den, vi vuxna åt en annan.. men fan vad snygg den blev ; )

BeBrave

ha en fin dag :)

lindahou

sv: Tackar :)

LINNEA

ja sommarlovet har bara rusat förbi!



finfin blogg du har!

ica

sovit gott? :)

Emma-FOTOBLOGG

Börjar du den 23?:)

Jag börjar den 19!;)

awwiee

gött :) jodå det är bra förutom halsont.

emilia

söt blogg och fin :)

Sandra Ackefjord ♥

den har gått fort, men det har inte vart mina bästa, men den duger :)

ELLINOR

det är bra med mig, dig också? :D

Lisa

söt blogg :)

Alva

Nice blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: