slide show

Whatcha think?



Såg att den klänningen som jag egentligen ville ha inte längre fanns kvar på nelly men den finns kvar på modegallerian iallafall men jag vill beställa från nelly eftersom man inte behöver betala förrän i juni. Så jag hittade en annan klänning (det är en annan rosa nyans, inte som den på bilden) som jag vill ha... vad tror ni, blir det snyggt? ;)
camilla

shortsen är fina,jag har såna! :)



älskar den rosa klänningen!

Evangelina

Åh så somrigt! Men jag undrar: vad gör dig lycklig? Och va gör du för att peppa upp gråa dagar som den här och sprida lycka? Vore så fint att veta :) Puss, peace o veganlycka :D

Louise Johansson

SV: Jo det är bra med mig. Själv da?

c

sv; allt är fin fint! hoppas allt är bra med dig med! :)

Elin

Fin blogg du har! :) Älskar headern!

addina

vill du bli veckans blogg på min blogg?

gå då in på min blogg och får mer info om de :)

kram

s o i n i n e n

sv: tack så jättemycket =)

Julia

sv: haha desamma ;)



Ja det såg jättefint ut!:-)

linn

sv: hej hej, allt är toppen med mig! själv då?:)

Madeleine

Sv; Tack! :)



http://colourblue.blogg.se

Eleonore

Svar: Eller hur, riktigt snygga :)

Bella

åh, skorna är ju helt underbart snygga!



följa varandra via bloglovin? :)

Linnea :>

vad söt klänning!



tack :)

AMANDA FALK

Jättefin klänning, verkligen! :D

Ha en toppen bra fredagskväll!

anna

fin klänning :)

Liuza

åh va sött!



sv: jag med, riktigt fint med lila :)

Carro.

snygga skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: