slide show

Valborg tonight

Heeeej bloggen! ikväll är det valborg! woho! vad ska alla hitta på ikväll? jag ska iallafall fira med mina bästa vänner som sagt, tälta vid sjön och bara ha kul! =) kommer vara helt död imorn, dels för att jag har superont ihalsen och dels för att vi ska (försöka) vara uppe the whole night! =)

ska äta nu.. eller försöka för jag kan knappt äta (s t ö r a n d e !) för det gör så ont i halsen, ska iväg och handla lite grejer inför ikväll och en stor fet påse halstabletter sen.

nu: bella&tyra show :)


Cindy

SV: yesyes :)

simone

Snyggt hår du har där :)

Å S A

Hoppas ni får det kul på tältninge:)



bra att du påminde mig, måste se bella och tyra show:)



Kramar

Matilda

japp hon är fransk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: