slide show

The dress

Hej bloggen! Har (faktiskt) varit uppe sen typ 10 men jag har hållit på med ett svenska arbete som nästan är klart nu. Men ni kan fortsätta ställa frågor till frågestunden, svarar senare lite senare idag =)

Det var en läsare som undrade om jag kunde lägga upp en bild på hur klänningen som jag beställde från nelly ser ut på så why not ;)





Tog en s/m och den sitter perfekt =)
anna

jättefin :)

Julia

Jättefin!

Noouuur

sv.tack<3

hur är det med dig :)

TWINS

tack =) fin dress =)

Madde

Tack tjejen, jag hade en fin fredag. Söt klänning! Vad händer hos dig idag? Kram

Vic!

Sv, ja tack desamma! :D

LOUISES

HEJSAN! Ja jag hade en mysig fredagkväll med kompisarna ;) hade du? :)

Rebecca

SV: Har fixat det nu! :D Vilken fin topp! <3

Sandra

hej , det fick jag också. kram..

Roshanna

Söt klänning:)

sara sonehag

sv: tack!

hur mår du?

KRAM

Linda

sv: Hej!

Hoppas du får en mysig lördag kväll:D

Snygg topp!:)

Anneli tc

Hejhej, hoppas du får en musig

lördags kväll ;)

line

sv: hej på dej! jo allt är bra med mig. vad ska du göra idag ? :)

Milton

Sv: Tack så jättejättemycket! Vad glad jag blir! :) Ha en superfin helg! Kram

Sissi

superfin!'



j

Fin klänning ...

ha en bra dag!

emelie

aa eller hur ;D

Johanna

Tack!

Fin klänning förresten =)

Frida

Tusen tack! :}



Åh, snygg klänning hurru du. Man får riktiga sommarkänslor när man ser den aprikosafärgen :]

Irma

Åh har tittat på en sån där klänning, men köpte den aldrig!

Evelina

va kul att du är med :D lycka till

Evelina

du hade anmält dig till min designtävling jag behöver din e-mail om det skulle vara du som vinner.

Azra

aa :)



fin klänning :)

Frida

galet söt! vad kostade den? och tack :)

fatima

Tack snälla du!! Jag ska försöka följa din blogg den verkar vara intressant.



Följ gärna min blogg



emelie

hejsan där snygging.

jag har en pytteliten tävling nu på min blogg

den går ut på att om du skriver ett mail till mig om " hur du hittade till min blogg " och " varför du tycker att du ska vinna " så kommer du få en FET LÄNKNING resten utav veckan, dina besökare kommer öka lika mycket som mina har gjort, så go for it. KRAMISAR PÅ DIG SÖTIS.

Lollchi

jättesöt klänning ^^

Anonym

har klickat hem en sån klänning nu och väntar tålmodigt på att den ska komma. Jag ska också ha den som skolavslutning klänning :)

Men nu kostar den ju bara 299 vilket är super bra ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: