slide show

The basebolljacket




Först tyckte jag att den omtalade basebolljackan inte var särskilt snygg men jag ändrade väldigt fort och tycker att dom är skitsnygga! Vilken tycker ni bäst om bikboks jacka eller gina tricots? =)
amina

tack detsamma :)

älskar den rosa!

A.

Svar: Ja. :) -Jag tycker Bikboks är snyggast fast skulle nog köpa den på Gina eftersom den är mycket billigare & dom är ändå ganska lika varandra. :)

michelle

jag tror jag gillar bikboks mer :)

Linnea

Fin blogg ;)



sv; Jag har haft en bra dag!<3 själv då?

Jennie

jag röstar för BIKBOK !

Julia

Bik Boks är definitivt snyggast!:D(y)

emma

Bik bok, men bara den röda isåfall.;D

L

sv: ja:), åh jag älskar dom där ''jackorna'' eller vad man ska kalla dom :)

Elin

Vad hittar du på idag då :D?

nina

jag tycker nog BikBoks är snyggast men ginas är billigare :D

Beckychu

Hallå! Längesen man såg dig. :) Du är borta från bdb! :O Såg det för längesen men kom på härdomdagen att du har blogg, höhö!



Btw; Jag gillar Ginas bäst. Men hittar dom inte på siten beställa beställa. Haha. :D

Mathilda

Sv: Ja..det känns så trist :( Tack! :)

Ellyzz!

Kul att du tittade in på min blogg! Ha en bra Söndag!



Jag har den rosa från Gina! Jag älskaaaaaar deen! Ska ha den imorgon!



Josefin

Jag tycker också att de är skit snygga, lite synd att verkligen ALLA har en bara :)



Har en frågestund på min modeblogg nu, välkommen förbi :)

linn

gina tricot var snyggare:D

Jozzie

Dom ä såå sjukt snygga ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: