slide show

Söta linnen, Gina tricot


Volanger är verkligen jättesött tycker jag.. om man tycker det blir för "sött" kan man bryta av det med ett par pumps t.ex. Snyggt!
michaela ♥

Desamma :)

K I T T Y ♥

Så sötelisöta!!

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

G L A D P Å S K =)

Elisabet

Men åh vad fina, måste gå förbi Gina någon dag!

ABSSOLUTAARNELA

va gör du söt? :D

Linda

Fin blogg! :)

K I T T Y ♥

sv: Aw , takc D:

BLATTEBRUDEN!!

ha en bra kväll :)

Nessie

Jag mår bra, du då?

Glad Påsk!

Kram

BLATTEBRUDEN

taack bääjb!

sara

SV: hej hej, jodå min dag har varit huffsat bra ;) hoppas du oxå haft en bra dag :D



OH jag gillar linnet med dom svarta kanterna :D

Mikaela

Hoppas du får en fin kväll !

Fanny

sv: jotack det är bra, hur är det själv? :)

hanna

tack, desamma! :D

liza

sv: hey, jodå det går väl..

hur är det med dej idag då? :)

Emma

Hej!

jadå, haha, superbra! hur har det varit själv? :D

JULIAS FOTOBLOGG

sv: Tack så mycket! :)

Förresten! Du skulle inte kunna rösta på mig här : http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=LACOAYnnunVQES1QGVUOoo90#bikiniGallery

Vore jättesnällt! :D Kram!

Linn-Lay

Hejsan :D

kikade in och tänkte endå passa på att önska dig en glad påsk :D

H a i d i

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag! ♥

Albina

Frågestund på bloggen så passa på och fråga vad du vill veta mer om mig! :D

jennie

sv: tack detsamma :D

Emmie

sv: ja, pizza är gott.. :) allt väl med dig?

Anonym

jupp, allt är bra med mig!

F r i d a

sv: Jadå ^^ Själv då? (:

Fin blogg :>

Gabriella

Hallo :), hur mår du idag :D?

E m m a a ♥

Dom var riktigt fina . Gillade den åt höger mest :)

sabina

ååh vad sööta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: