slide show

School

Jag är nästan klar med allt som vi har i skolan (svenska, engelska mm) men sen kom jag på att vi har en grej i gympa.. vi ska göra ett häfte eller en redovisning om ett valfritt ämne.. eller ja det ska såklart ha med gympa/hälsa/träning att göra. Jag tänkte göra 2 st om jag hinner, en om badminton och en med träning kanske. Det ska vara klart innan sommarlovet så jag har gott om tid som tur är =)

Resmålstipset kommer nog upp senare idag också :)



Haha trött..
jeanette

sv. tack :D allt bra med dig da?

Elin

Sv; Tack så mycket, kul att höra!:)

elin marnfeldt

åhh tack så jättemycket söta du! :)

LISOU

Hehe, jag tycker att jag borde lära mig av alla andra gångerna men icke sa nicke :D

Emma Lundström

visst är dom!:D lovely!:D<3

Linnea

Allt är bra med mig! :))) hur är det själv? :D

Linda

sv: tack desamma :)

elle

fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: