slide show

Sandaler, Nelly.com



Älskar gladiatorsandaler.. fattar inte varför jag inte gick runt i såna förra sommaren? Har iallafall klickat hem dom på bilden så dom ligger i min garderob just nu och väntar på att komma till användning ;)

Vad säger ni, hiss eller diss till gladiatorsandaler? :)
jenny

SV: allt är bra med mig tack =)

Själv då ?



Skorna är en hiss enligt mig =)

AB PW

åh tack ! :D jag älskar den hahah

allt bra?

daniela

joo de la bra, skit trött ba ;) sjäälv :D

bella.

tack för frågan :D

julia

hejsan hur mår du idag? :D

Kram//Julia

Elaine

Snygga!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Fina behöver också ett par=)



Ps. KOLLA in min blogg fyllde med inspiration inom MODE och TRENDER du kommer inte ÅNGRA DIG!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Gabriella

jo de e bra, sj då?

simone

snygga:D

wari

jag hissar de också:D

Li

Tycker ochså om dom! Dom där var riktigt snygga!

helly

tack så mycket, hoppas du också får en bra dag:)

En Romantisk Saga

Gillar dom :) a snygga

Ellen

SV: Tack :)Dessa var grymt snygga!

Anonym

fina skor:D

Julia

Supersnygga!!

MÅSTE ha dom! <3

Hoppas du har det braaa

cecilia

Gud så snygga! Vill ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: