slide show

Quiltade väskor, nelly.com





Älskar quiltadeväskor! Var jättenära på att beställa en när jag skickade hem min klänning och skor men gjorde aldrig det vilket jag ångrar.. jättesnygga är dom iallafall och passar till vilket tillfälle som helst. Finns även i svart med guldig kedja.

Hot or not? =)
sofiarosa

tackar!=) vad bjuder din kväll på då?

K I T T Y ♥

- jag mår bra, durå? :D

felicialundin

mycket bra ;)

Sara

Jättesnygga :-)

Vilke färg gillar du bäst på de?

jennie

Vad fiin blogg!!

Evelina

Sv; Hejj ;p

Joo då^^ Allt e bra här med mig, dusj?

sanna

sv: jodå, allt är bara bra, de är ju valborg! :)

sj? ;)

Two Steps forward

Den rosa väskan skulle inte vara helt fel att ha i sommar :)

Elaine

Fina:) Så liknande på gina, rea 50 kr:O bra pris!!

linn

hot dom är så fina:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: