slide show

Nytt

Kom hem för typ 20 minuter sen.. är supersliten och trött efter 5 timmars sömn men ska försöka få lite grejer gjort sen.. tänkte visa vad jag köpt nu iallafall :)







Linnena kommer bli supersnyggt till ljusa jeansshorts i sommar.. åh längta!

Two olsson sisters

Allt är jättebra! Hur är det själv?:D Vilka snygga plagg! Åh, vad jag skulle vilja shoppa lite nytt:D Nu när våren knackar på dörren!!//Emma.

anna

fina köp :)

ANNIKA

Jag älskar det också så himla mycket :)

Jennifer

SV: Tack! ;) Snygga kläder btw!

Linnéa

hejhej, snygg blogg :)

D A N I E L A ♥

- ja riktigt fin :D

Anonym

Fina plagg =)

Art By Tina

Det rosa linnet var en härlig färgklick! jag skulle använt det tillsammans med ett par svarta paljettshorts.

Cicci

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: