slide show

Mys

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och kolla på tv, blir väl talang och antagligen mtv efter det. Mys!

Mina allra första converse som jag köpte i maj 2007. Haha, kommer ihåg att jag hade den här bilden som visningsbild på msn och då skrev nån "vilka söta (eller nåt sånt) barbie converse du har, är du rädd för att dom ska bli smutsiga?" och jag bah eeeh dom är nya, typ... hehe ;p

Therese

Sv: hej på dig! självklart är allt bra med mig, hur är det själv?



jättefin blogg! ♥

Lili

Gud vilken snygg header!!!!

camilla

converse är det bästa :)

Albina

Jag älskar converse, men ska inte få i år för jag har 5 par vår och sommar skor :(

Moa

Öh ok :s

Fin blogg du har!

Haft en bra fredagskväll?

Tijana

SV: Aah, tack för att du frågade :)

Maria

Aa fy fan va tråkigt det är att vara uttråkad :P

Amandaw

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med bilder från en CRAZY promenad med Johanna! Kolla gärna in det:D

Kramar!

/Amanda

WWW.METROBLOGGEN.SE/BRUNNETMANDAA

daniela

Söta converse!



Sv: Haha, ja varför gör man det?

Cissi

Converse är det bästa som finns:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: