slide show

Let me know



För mig blir det ingen resa i sommar men på höstlovet drar jag till Gran canaria! iiih, längtar :)
Mia

SV: Ja, det är bara bra med mig. Själv då? :)

Jelena

Sv - Hej. Aa tack, det har jag haft :)

Ellinore Jonsson

sv: tack!



kanske gotland :)

cecilia

Nej, det blir nog ingen resa i sommar :)

linn

Ska till lysekil nära göteborg,men annars inget planerat för mig:D

Emma

Ååh tack så mycket! :)

kom gärna tillbaka flera gånger så kan du se mera bilder jag fotograferat :)

lägg gärna till mig i bloglovin också om du vill, då kan du se varje gång jag uppdaterat min blogg med nya bilder som jag fotograferat och annat roligt =)



Jag använder Canon EOS 450D :)



Puss!

SarAlex :)

Sv. Jodå allt bra, tack. Själv?

Naturflickan

Får jag jobb i England drar jag dit^^

joanna

inte vad ja vet!! =(

iiissa♥

jodå jag ska på språkresa till england 3 veckor i sommar:)

ella

Jag ska resa bort hela sommaren till Kroatien :)

söt blogg btw :)

Albina

Jag kanske ska åka till Tyskland eller Norge! :D

Allt bra med dig? :D

Anonym

tack de är bra, själv då? Vill till usa i sommar :)

hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

Linda

tack så mkt:)

allt bra ?:D

ELIN

svar;haha okej :)

Roshanna

Aa jag ska till Spanien, Mallorca:D<3 har du varit där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: