slide show

Just nu





Har precis klivit ut ur duschen och glider runt i mina mjukiskläder.. bor typ i dom, hihi. men nu ska jag ta i tag med lite skolarbeten.. måste seriöst börja läsa på lite till no nationella provet och börja skriva lite till gympagrejen.

valborg kommer bli bäst btw! jag & 5 av mina bästa vänner ska tälta vid en sjö... det kommer bli superkallt men askul! funderar (eller funderade) på att bada men det är rätt tveksamt, haha. längtar! =)
s'

heej, de är bra tack. sjdå? :)

H a i d i s -

Hallådär, hihi hoppas du haft en bra dag :*

Laura :))

Hhah , vad kul att tälta! :D

Mallesplace - Go My Own Way

Jisses va kallt de kommer bli! Inte rädda för att bli sjuka?

Emma

åhh älska mjukis kläder! mycket najs :)

s

nationella prov.. jag lider med dig <:

michelle

Just nu kan du vinna ett stilrent peace armband från Cocoo.se inne hos mig! Kika in om du är intresserad :)

MajjaHolmberg

ja det var faktiskt kul som fan! :)

LISOU

hehe, godnatt! :)

cammie

kul att var ego :)

Linnea

ben&jerry's the shit! Which 1s your favourite flavour?

Johanna

Tack I love it.

Å S A

Så är jag också. Mina mjukisbyxor är mina bästa vänner;)



Jag vet inte vart du bor.. men det känns som det är kallt och bada iallafall!..Brrrr..



Ha en bra dag, krama

PHOTOS BY NATALIA.

Fin header :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: