slide show

Jeans, Gina tricot



Dom här jeansen köpte jag i Västerås.. tyckte att storlekarna var en aning skumma. (som vanligt?) Provade ett par som satt åt lite i midjan och det är ju inte så bekvämt så jag fick ta en storlek större så dom är lite för långa och lite baggy men snygga är dom iallafall =)
Linnea D..

jo jag hittade lite små saker faktiskt, rätt nöjd :)

har du varit på gekås någon gång?



jeansen ser riktigt våriga ut, fin tvätt!

Evelina [Life]

Sv. Tack så himla mycket :)

hassti

sv: bara bra med mig:D hur är det med dig?

diana

tack eller aa jag vet :)

. håller med dom där jeansen har konstiga storlekar.

Jessica

sv: hej, jorå det är bara bra med mig, själv då? =)

Johanna

SV: Ja, allt är så bra så bra :)



Tror jag har de där jeansen! Tycker de är väldigt sköna faktiskt :)

Linnea D..

vart bor du någonstans? tycker verkligen att du ska åka dit! Det är helt klart värt det, för det är sååå billigt

Sissii

snygga, och billiga! men jag håller med om att storlekarna är lite konstiga - eller asså dom går ut sig asmycket i tvätten så det är bäst att ta ett par som är för små x) och så är dom så korta i benen, fasst det kanske dom bara är på mig med långa ben x)



LINALUFF

Fina. :)

Elin

Sv; halsbandet är köpt på h&m för ganska längesedan. Men en kompis till mig köpte ett liknande på lindex för inte så längesedan så det kanske finns kvar.:) ha en jätte bra kväll!

ida forsberg♥

svar:

taaaack :) du med!

nath

jag har också dom jeansen :) Köpte dom i lite mörkare färg. Visst dom sitter åt ganska bra i midjan men man får en söt rumpa o tröjjor sitter mkt snyggare ;)

ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: