slide show

I-landsproblem

Jag funderar på att beställa ett par wilflower by Kenza skor som kostar 749. Isåfall ska jag ha på mig dom på skolavslutningen men sen då? När ska jag ha på mig dom annars? Jag är inte direkt nån yeeeeaah paaarty liksom och dom är för fina att ha till vardags.



Ska jag köpa dom och chansa att jag kommer använda dom mer än 1 gång? Vad skulle ni göra? Tycker att dom är assnygga men 749 liksom...

A m a n d a

sv: ooh jaaa verkligen :)

Brassa

svar Jo allt är bra här. hur är det sälv?



Själv skulle jag nog ha förskt att hitta ett par liknande för billigare pengar, om du inte är miljonär dvs.

Madeleine

Svar: Tack sak du ha!

mooukii

Hejsan !



trevlig blogg du har, den lockar verkligen läsare :)

Skulle det vara kul om vi följer varandra via blogglovin ? då missar varken du eller jag inlägg :)

Om du vill det, så är det bara säga till när du lagt till mig så gör jag detsamma.

Ha det underbart.



Kram / Mooukii.blogg.se

Brassa

svar hmm, ja,, Du får typ gifta dig med en oljemiljadär !!

melina

ja, skorna är skitsnygga!



sv: japp, allt är bra med mig, sj då?

Emelie

hej, jo det är bra. själv då ? :)

Cicci

Skorna är skitsnygga, men det är ganska mkt pengar. Det kanske finns billigare på t.ex. HM?

anisa

ja det är bra med mig :) hur är deet med dig ?

janni

jag tycker do mär riktigt snygga och jag har varit nära på att köpa ett par andra från hennes kollektion men dom fanns inte i min storlek. om du tycker om dom och känner att det kommer vara värt pengarna tycker jag du ska köpa dom . men kanske inte om du bara kommer använda dom en gång! då finns det många billigare alternativ ( som ofta ser nästan likadana ut) . Men det är du som bestämmer! kram

Sara

Vilka fina skor. Vart kan mann köpa dom någon stans



Fin blogg du har <3

LISOU

Om jag visste att jag inte skulle ha dom till någonting mer än skolavslutningen, så skulle iallafall jag inte ha köpt det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: