slide show

Färgglada linnen, Gina tricot



Köpte ett rosa/cerise (den längst till vänster) & ett vitt igår.. jättesnygga. Blir riktigt snyggt till jeansshorts och brunbrända ben ;)

Angelica

tack så mkt jag ska försöka!

Cajsa

Ja visst är den. :D

Lorissa

ja i sommar lär det där bli riktigt läckert :D

sv: Visst är hon ^^ har du hund?

Malin

Svar: jaa älskar den :) kram

- FILIPPAMARCUSSON

SVAR taack(;

gjort idag?

ann-lo :)

den gula ska jag köta .. tror jag :) hihi

svar: min dag har varit toppen :) hur har du haft det idag ? kram ann-lo :)

Cicci

Den första var finast :)

Julia

ja faktiskt :D

Angelica

tack, jag mår lite bättre =) sov gott

Philippa K

SV: jodå, tack , jag har haft en bra dag :)

linn

hejsan :) jag har börjat med bloggandet igen.. kanske känner du igen mig! ta en titt :) ha det jätte bra♥ xx

Lorissa

sv: Åh, jag är väldigt allergisk :(

Händer imorgon då?

Jennifer

Åh måste man kanske åka in till stan och handla lite! ;)

kimberly

jag ska köpa vit och gul tycker dom är supersnygga till sommarn!;D

fin blogg också!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: